Ekspertvalg.dk — Skandinaviens største B2B-markedsplads
Omtale og
anbefalinger
Entrepreneur
Tv2
Berlingske Business
A 100% A
Tekststørrelse
Sidst opdateret: 19 oktober 2021

Sådan holder I overblik over jeres møder i virksomheden

content

Som virksomhed er der en masse planlægning og ting, der skal gå op i en højere enhed, for at I kan få det hele til at løbe rundt. Tit kan der være så mange møder, konferencer, aftaler og så videre, at det kan være svært at bevare overblikket, og i værste fald vil der være noget, I kommer til at glippe. Heldigvis behøver det ikke være så svært at holde styr på jeres kalender.

En kalender kan være en enorm hjælp

Det virker måske banalt, men faktisk kan en fysisk kalender være en kæmpe hjælp til at holde styr på aftaler og møder. Du kan for eksempel overveje en kalender med uger, som kan gøre det nemt at finde hoved og hale i jeres arbejdsuger, så I undgår at lave dobbeltaftaler eller andet uhensigtsmæssigt.

Forskel på digital og fysisk kalender

Nogle er måske vant til bare at bruge kalenderen på deres computers eller virksomhedens intranet som kalender. Dette kan også i nogle tilfælde være tilstrækkeligt, men andre gange holder det ikke. Her vil det være bedre med en fysisk kalender, hvor aftalerne er blevet skrevet ind i hånden. På den måde vil planerne sidde bedre fast i hukommelsen, og risikoen for, at I vil glemme en aftale, vil være minimal.

Hvis din virksomhed har en mødebooker ansat, vil det være nærmest alfa og omega med en god ugekalender, som vedkommende kan benytte sig af til at holde styr på virksomhedens planer.

Billigt og fordelagtigt

Det skal ikke være økonomien, der gør, at I ikke investerer i kalendere til arbejdspladsen. De er nemlig for det meste ganske billige og vil på ingen måde ruinere jeres økonomi. Du kan med fordel tage et kig på de mange forskellige kalendere, der er at vælge imellem på markedet og se, om der skulle være en for din virksomhed.