Mødebooking i Danmark

Bestil flere tilbud på mødebooking til din virksomhed i 2019. Sammenlign priser - nemt og hurtigt

Spar tid

Udfyld kun 1 formular og modtag op til 4 tilbud fra særligt udvalgte samarbejdspartnere

Spar penge

Du kan spare op til 50% ved at sammenligne tilbud fra de bedste leverandører

Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale & anbefalinger
1
2
3
Få op til 4 tilbud her Mødebooking - Få op til 4 gratis tilbud fra førende leverandører
Det tager under et minut!

Hvilken service ønskes?

Det tager under et minut!
Sidst opdateret: 11. marts 2019

Find mødebooking gennem telemarketing i danmark

Ved mødebooking i Danmark kontakter mødebookeren potentielle kunder som din virksomhed endnu ikke har haft kontakt med. At gøre dette succesfuldt kræver for de fleste en professionel træning og  erfaring i de forskellige brancher. Ønsker du at forøge din kundekreds er en mødebooker altid en god start, har du dog ikke selv en erfaren mødebooker i virksomheden, vil det altid være en god idé at ansætte en ekstern mødebooker til at håndtere din mødebooking i Danmark.

Hos Mødebookingpriser.dk tilbyder vi op til fire tilbud på mødebooking i Danmark fra vores samarbejdspartnere, det er gratis og uforpligtende for din virksomhed, og du kan på den måde vælge den bedste pris.

Før man benytter sig af en mødebooker, er det essentielt, at man kender til selve planlægningen og tilrettelæggelsen af mødebooking. Dette skyldes, at en stor sum penge går til netop denne del, da dette sikrer, at møderne er af høj kvalitet. Den normale proces består af dataindsamling og segmentering af kunder, tilrettelæggelse af målrettet salgsmateriale samt rapportering og evaluering. En mødebooker koster derfor ofte minimum 10.000 kr. i bare tilrettelæggelse og derudover kommer prisen pr. etableret møde eller phoner.

 Her på mødebookingpriser.dk kan du få op til 4 skræddersyede tilbud på mødebooking til din virksomhed. Denne service er 100% gratis og uforpligtende.

Bestil tilbud her! Det tager kun 1 minut

Fordele ved mødebooking i Danmark

Sparring

Når mødebookeren ringer ud til en potentiel kunde har der ikke været kontakt til denne kunde før derfor er den samtale mødebookeren har med den potentielle kunde meget værdifuld, da mødebookeren får information om hvad kunden har behov for og hvad der er af forventninger til mødet og virksomhedens produkt.

Salgsvolumen

I størstedelen af virksomheder er der altid nogle måneder med lidt sløvere salgsvolumen end i andre måneder, det kan være en udfordring da de fast omkostninger for det meste ikke falder. Ved hjælp af en mødebooker er dette muligt at regulere i en mindre grad, ved at skrue op for møder i de måneder hvor salget ikke er tilstrækkeligt.

Professionel mødebooking

Indenfor mødebooking findes mange teknikker og tricks, det kræver dog professionel træning og lang erfaring at blive en effektiv mødebooker. Har du derfor en virksomhed der vil udvide kundeporteføljen, men ikke har en professionel mødebooker er det anbefalet at få en ekstern mødebooker der kender branchen og kan give dig en optimal mødebooking.

Brug af ressourcer i virksomheden

Har man i virksomheden en medarbejder til at booke møder som ikke har den rette træning og erfaring kan det tage rigtig mange af virksomhedens ressourcer som i stedet kunne bruges til udvikling og vækst af virksomheden. At ansætte en ekstern mødebooker kan derfor sørge for en mødebooking der er professionel, samt kan  booket et højere antal møder og som kun bruger de ressourcer der er nødvendigt.

Hvad koster mødebooking i Danmark

Markedet for dit produkt

Markedet har en stor indflydelse på prisen, da der er stor forskel på at skulle sælge et mobilabonnement til en privat person frem for et alarmsystem til en virksomhed. De markeder med flere udfordringer for mødebookeren vil være dyrer da det kræver mere arbejde med den indledende analyse og flere opkald før man får booket et møde.

Den ønskede mødebooking målgruppe

Ved mødebooking i Danmark er der stor forskel på om man vil ramme et lille lokalt område eller om man vil have fat i store områder af Danmark. Ved små områder er der færrer opkald og mødebookingen vil være kortere og  mere intens, hvorimod de store områder vil kræve langt flere opkald og en længere kampagne periode.

Længden på mødebooking kampagnen i Danmark

Længden på mødebooking kampagnen skal helst være noget der afspejler din virksomheds mål og forventninger til mødebookingen. Ønsker du en kort kampagne skal du være opmærksom på at den indledende analyse vil fylde en god del af kampagnen, derimod vil kampagnen være billigere grundet den korte periode. Vil man til gengæld have en lang kampagne koster det mere, men den indledningsfasen vil være kortere i forhold til hele perioden og du vil derfor få mere for pengene.

Konkurrence mellem mødebooking virksomheder

I de fleste brancher er der en naturlige konkurrence om at få kunder, det er derfor vigtigt at få flere tilbud fra mødebookere for at finde den bedste pris og den kampagne der passer dig bedst. På Mødebookingpriser.dk tilbyder vi dig op til fire tilbud på mødebooking, fra vores samarbejdspartnere. Det er gratis og uforpligtende for dig og du har hermed muligheden for at vælge imellem flere tilbud. Ønsker du at anvende en mødebooker, men har brug for hjælp til finansieringen, kan din virksomhed overveje at optage et lån

Få mest muligt ud af din mødebooking i Danmark

Betalingsaftale med mødebookeren

Hvilke møder du modtager fra mødebooking, afhænger meget af hvilken betalingsaftale du har med din mødebooker. Vælger du at betale pr. møde vil du modtage mange møder, men af en lavere kvalitet, hvorimod hvis du betaler pr. møde der har ført til et salg hvor du vil modtage få møder men af en højere kvalitet. Det er en rigtig god ide at gøre op, hvad metode der vil gavne virksomheden og sælgerne bedst.

Virksomhedens værdier

Når man som virksomhed vælger at gøre brug af en ekstern mødebooker kan man godt føle at det er svært at bibeholde kontrollen, dette kan løses ved at sætte mødebookeren ind i virksomheden og virksomhedens værdier. På denne måde har mødebookeren noget at identificere sig med og det vil for din virksomhed blot føles som en forlængelse af virksomhed end en som sådan outsourcing.

Sparring med mødebookeren

Ved mødebooking i Danmark er det mødebookeren der får den første kontakt med en potentiel kunde, dette opkald kan være meget værdifuldt for sælgerne såvel som virksomheden, da mødebookeren ofte modtager information om kundens ønsker og behov til både mødet og jeres produkt. Det er derfor en rigtig god ide at sparre med mødebookeren i ny og næ for at få denne information. Informationen kan bruges til at optimere jeres produkter og til at forberede sælgernes på mødet og på hvilke salgsargumenter der skal lægges vægt på.

Her på mødebookingpriser.dk kan du få op til 4 skræddersyede tilbud på mødebooking til din virksomhed. Denne service er 100% gratis og uforpligtende.

Bestil tilbud her! Det tager kun 1 minut