Mødebooking i Århus

Bestil flere tilbud på mødebooking til din virksomhed i 2019. Sammenlign priser - nemt og hurtigt

Spar tid

Udfyld kun 1 formular og modtag op til 4 tilbud fra særligt udvalgte samarbejdspartnere

Spar penge

Du kan spare op til 50% ved at sammenligne tilbud fra de bedste leverandører

Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale & anbefalinger
1
2
3
Få op til 4 tilbud her Mødebooking - Få op til 4 gratis tilbud fra førende leverandører
Det tager under et minut!

Hvilken service ønskes?

Det tager under et minut!

Mødebooking er den forudgående samtale med kunden, der ligger inden mødet. For det meste ringer mødebookeren i Århus, kold kanvas. Hvilket vil sige at mødebookeren får fat i kunder som virksomheden endnu ikke har kontakt til og på den måde udvider virksomhedens kundekreds.

Så sidder du med din virksomhed i Århus og ønsker at udvide kundekredsen til enkelte eller flere af jeres produkter og ydelser, så er mødebooking et godt alternativ til selv at skulle bruge tid og ressourcer på at ringe de potentielle kunder op.

Her på mødebookingpriser.dk kan du få op til 4 skræddersyede tilbud på mødebooking til din virksomhed. Denne service er 100% gratis og uforpligtende.

Bestil tilbud her! Det tager kun 1 minut

Fordele ved mødebooking i Århus

Brug din mødebooker som sparringspartner

Ved mødebooking får man den indledende samtale med kunden, inden et møde mellem sælger og kunde. Mødebookeren vil efter noget tid have en klar fornemmelse for dine kunder og hvad de ønsker. Det kan derfor være et værdifuldt værktøj at bruge din mødebooker som sparringspartner, på den måde kan du optimere din virksomhed og produkter efter dine kunders ønsker.

Mulighed for tilpasning af slagvolumen

Gennem mødebooking kan man til en vis grad regulere i salgsvolumen. Har din virksomhed i vintermånederne et sløvt salg, kan man hæve dette ved hjælp af at bestille flere møder hos sin mødebooker. Er nogle måneder overbooket kan man også reducere antallet af møder og på den måde få lidt mere ro på. Dette er et godt redskab til at få udlignet salgsvolumen hvis man har et meget sæsonpræget salg som eksempelvis sodavandsis.

Professionelle mødebookere med den rette træning

Mødebooking er ikke for alle, det kræver en bestemt støbning for at lave kanvas opkald, da du kontakter folk der ikke før har haft kontakt med virksomheden og prøver at sælge dem noget som de ikke har efterspurgt. Besidder man ikke selv disse evner er det altid en god løsning at outsource mødebooking, til personer der er trænet i lige netop dette. Mødebookere specialisere sig i at lave disse opkald og hvordan man håndtere eventuelle udfordringer ved disse opkald.

Tidsmæssigt overskud til udvikling og vækst i virksomheden

Mødebooking er en tidskrævende process og det kan holde en virksomhed tilbage fra at udvikle sig hvis de selv vælger at håndtere mødebooking, uden erfaring. Det er derfor en stor fordel at lade en ekstern person gøre dette for dig således at din virksomhed kan bruge alle kræfter på at udvikle og optimere virksomheden.

Hvad koster mødebooking i Århus?

Dit marked

For en mødebooker er der meget stor forskel på om der skal sælges billån eller om der skal sælges kaffeautomater, grundet der er langt større udfordringer ved at sælge billån end kaffeautomater. Det har derfor en meget stor betydning for prisen hvor unikt dit produkt er og hvor mange udfordringer der er for mødebookeren.  

Din målgruppe

Størrelsen af markedet du ønsker at ramme er en vigtig faktor når man skal udregne en pris på mødebooking. Ønsker man kun at mødebookeren kontakter en snæver del af markedet vil der naturligvis være mindre opkald og derved også en mindre pris. Vil man derimod ramme en stor del af markedet kan det være med til at hæve prisen, alt efter hvilket produkt du sælger.

Det samme gælder for områder, ønsker du eksempelvis at få mødebooking der dækker hele landet vil det være dyrer end hvis du blot vil have flere kunder i et lille lokalt område.

Længden af samarbejde

Længden af dit samarbejde med en mødebooker har stor betydning da ethvert samarbejde med en mødebooker starter op med en indledende analyse og er samarbejdet kort gør dette analysen til en stor del af arbejdet frem for mødebooking, hvor imod hvis i har et længere samarbejde, vil analysen kun fylde en lille del i forhold til hele samarbejdsperioden.

Konkurrence

Som i næsten alle brancher er der en naturlig konkurrence på markedet, det vil derfor som virksomhed i Århus være anbefalet at få flere tilbud på mødebooking. At indsamle tilbud fra forskellige mødebookere kan tage noget tid, hvis du ikke ønsker at bruge mere tid end nødvendigt på at finde det bedste tilbud, tilbyder vi her på Moedebookingpriser op til 4 tilbud på mødebooking, helt gratis og uforpligtende.   

Få mest muligt ud af mødebooking

En mødebooker er en person du har et samarbejde med og bruger man samarbejdet rigtigt kan det give dig langt mere værdi end blot møder. Her er nogle tips til hvordan du kan optimere dit samarbejde med en mødebooker og få mest muligt for dine penge.

Betalingsaftale med telemarketingbureauet

Betalingsaftalen har en stor indflydelse på hvilke møder du vil modtage fra din mødebooker. Vælger du eksempelvis at betale pr. møde vil du få rigtige mange møder, men i en lavere kvalitet, hvorimod hvis du vælger no pay no cure vil du få en mindre antal møder men af højere kvalitet, da mødebookeren er mere opsat på at booke møder du kan lave salg på frem for blot at skaffe møder. Det er derfor vigtigt at du gør op med dig selv hvilken form der bedst passer med din virksomhed og dine salgsstrategier.

Din virksomheds værdier

Er du ikke helt skarp på din virksomheds kernekompetencer og værdier er det en god ide at tænke dette igennem før du gør brug af mødebooking. Ved at være skarp på dette kan du lettere sætte mødebookeren ind i din virksomhed og mødebookeren kan nemmere identificere sig med din virksomhed inden starten af mødebooking.  

Sparring med mødebooker

Brug mødebooking til at få en større forståelse for dine kunder og hvad de ønsker. Ved mødebooking kommer din mødebooker tæt på dine kunder, får viden om hvad kunderne vil vide og hvad de ønsker af både mødet, men også salget. Dette kan give dig gode redskaber til at forberede dig på mødet og dine salgsargumenter.

Tilpasning af salgsvolumen

Ved mødebooking kan du til en vis grad ændre i salgsvolumen, dette kan gøres ved enten at hæve eller reducere antallet af møder. Har du eksempelvis en meget høj salgsvolumen i vintermånederne kan du skrue ned for antallet af møder, har du til gengæld nogle sløve sommermåneder kan du skrue op for møderne i denne periode og på den måde sæson udligne dit salg.