Mødebooking i Herning

Bestil flere tilbud på mødebooking til din virksomhed i 2019. Sammenlign priser - nemt og hurtigt

Spar tid

Udfyld kun 1 formular og modtag op til 4 tilbud fra særligt udvalgte samarbejdspartnere

Spar penge

Du kan spare op til 50% ved at sammenligne tilbud fra de bedste leverandører

Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale & anbefalinger
1
2
3
Få op til 4 tilbud her Mødebooking - Få op til 4 gratis tilbud fra førende leverandører
Det tager under et minut!

Hvilken service ønskes?

Det tager under et minut!
Sidst opdateret: 11. marts 2019

Ved mødebooking i Herning ringer mødebookeren op til potentielle kunder, som virksomheden ikke før har haft kontakt til. Dette kaldes også kold kanvas, det kræver træning og erfaring at mestre dette. Står du derfor med en virksomhed der vil vækste deres kundeportefølje er det en rigtig god ide at samarbejde med en ekstern mødebooker.

Her på mødebookingpriser.dk kan du få op til 4 skræddersyede tilbud på mødebooking til din virksomhed. Denne service er 100% gratis og uforpligtende.

Bestil tilbud her! Det tager kun 1 minut

Fordele ved mødebooking

Sparring

Ved mødebooking bliver den første kontakt til en potentiel kunde skabt af mødebookeren, det er dem der får information om hvad kunden forventer og ønsker først. Det kan derfor hjælpe sælgeren rigtig meget at sparre med mødebookeren, på den måde kan sælgeren også forberede sig på mødet med den potentielle kunder og på hvilke salgsargumenter det vil fungere bedst.

Tilpasning af salg

I de fleste virksomheder vil der altid være nogle måneder hvor salgsvolumen er mindre end andre. Dette kan være et problem, da ens faste omkostninger ikke falder. Ved hjælp af mødebooking kan man til en vis grad få hævet salgsvolumen i disse sløve måneder. Det kan gøres ved at bede mødebookeren om at skrue op for antallet af møderne der bliver booket.

Professionel mødebooking

At arbejde med mødebooking i Herning kræver en person af en vis støbning. Da de skal ringe ud og skabe en kontakt som ikke før har været der, kræver det træning og erfaring. Har man ikke en medarbejder i virksomheden der har denne træning anbefales det at finde en ekstern mødebooker, på den måde sikre du dig at få mest muligt ud af din telefoniske mødebooking, da de altid vil være trænet professionel og have erfaring og viden med de forskellige brancher.

Ressourcer

Har man ikke en trænet afdeling eller medarbejder til mødebooking, men blot en medarbejder der sidder og ringer rundt, kan der gå rigtig mange af virksomhedens ressourcer til spilde. For at få udnyttet virksomhedens ressourcer til det fulde kan man i stedet vælge at få en ekstern mødebooker til at tage denne opgave. De er professionelt trænet i mødebooking og har erfaring med at skabe kontakt til potentielle kunder der ikke før har haft kontakt med jeres virksomhed. Alt den tid I ikke bruger på at få booket møder kan I nu bruge på at vækste virksomheden.

Hvad koster mødebooking i Herning?

Prisen på mødebooking i Herning afhænger af forskellige faktorer og det er derfor ikke muligt at give en generel pris. Her på MødebookingPris.dk tilbyder vi op til 4 tilbud fra vores samarbejdspartnere, på denne måde får du ikke blot en pris men også priser fra forskellige virksomheder, du kan måle op imod hinanden. Denne service er gratis og uforpligtende for dig.

Markedet mødebooking skal dække

Hvilken branche din virksomhed er i, har en stor indflydelse på mødebooking prisen da der til enhver tid vil være nogle brancher med størrer udfordringer end andre. Det er eksempelvis nemmere for en mødebooker at sælge et dameblad til en privatperson i forhold til et komplet CRM-system til en virksomhed.

Størrelsen på målgruppe

Målgruppen din virksomhed vil ramme har også en påvirkning på prisen, for mødebookeren vil der være stor forskel på om du vil ramme en lille lokal by eller om du vil ud til større dele af landet eller verden. Det vil kræve mere arbejde for mødebookeren jo større området bliver og den indledende analyse vil også blive mere omfattende. Dette skal dog ikke holde dig tilbage, da der også vil være en størrer gevinst ved at ramme et størrer område, hvis din virksomhed kan holde til det.  

Længde af mødebooking kampagne

Når man starter på mødebooking i Herning, vil der blive aftalt hvor lang en periode kampagnen skal køre over. Længden på kampagnen har en effekt på hvor meget du får ud af din mødebooking. Mødebooking starter altid med en indledende analyse, har man en kort kampagne kan denne analyse fylde en stor del af mødebooking perioden og man vil derfor få mere ud af et lidt længerevarende samarbejde.

Konkurrencen mellem mødebooking virksomheder

Som på næsten alle markeder er der den naturlige konkurrence mellem virksomheder og for at få den bedste pris er det anbefalet at få mere end ét tilbud på den mødebooking du ønsker i Herning. På MødebookingPriser.dk tilbyder vi op til fire tilbud fra vores samarbejdspartnere, dette er gratis og uforpligtende for dig.

Få mere ud af din mødebooking

Betalingsaftale med mødebookeren  

Måden du betaler din mødebooker har en stor indflydelse på hvilke møder du modtager, vælger du eksempelvis at betale pr. møde vil du få en stor mængde af møder, men med en lavere konvertering, vælger du derimod kun at betale for de møder der ender i et salg, vil du få langt færre møder, men af en højere kvalitet. Der er flere måder at afregne med din mødebooker, det er vigtigt at finde den aftale der passer din virksomhed og dine sælgere. Typisk starter virksomheder med at indgå en såkaldt aftale om no cure no pay.

Værdier i din virksomhed

Når man outsourcer en del af sin virksomhed kan det ofte virke som at man mister en del af kontrollen, dette behøver ikke at være en realitet. Inden mødebookeren starter på jeres samarbejde er det vigtigt at sætte mødebookeren ind i virksomheden og jeres værdier, på den måde har mødebookeren en mulighed for at identificere sig med din virksomhed. Det vil gøre det mere til en forlængelse af virksomheden frem for en ekstern del.

Sparring med mødebookeren

Din mødebooker er den første til at komme i kontakt med den potentielle kunde, denne samtale er vigtig da mødebookeren modtager værdifuldt information om hvad den potentielle kunde ønsker og hvad de forventer af både mødet og af produktet. Det vil derfor være anbefalet at sælgerne fra tid til anden sætter sig sammen med mødebookeren og får information om de potentielle kunders ønsker og behov, dette vil give sælgerne mulighed for at forberede sig til mødet og finde frem til de bedste salgsargumenter.