Mødebooking i København

Bestil flere tilbud på mødebooking til din virksomhed i 2019. Sammenlign priser - nemt og hurtigt

Spar tid

Udfyld kun 1 formular og modtag op til 4 tilbud fra særligt udvalgte samarbejdspartnere

Spar penge

Du kan spare op til 50% ved at sammenligne tilbud fra de bedste leverandører

Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale & anbefalinger
1
2
3
Få op til 4 tilbud her Mødebooking - Få op til 4 gratis tilbud fra førende leverandører
Det tager under et minut!

Hvilken service ønskes?

Det tager under et minut!
Sidst opdateret: 11. marts 2019

Ved mødebooking i København ringer mødebookeren op til en potentiel kunde der ikke har haft kontakt til virksomheden før. Samtalen mødebookeren har med den potentielle kunde er den første kontakt mellem virksomheden og kunden, samtalens mål er at booke et møde med kunden med henblik på at sælge dem et produkt eller en ydelse.

Ved at mødebookeren skaber denne kontakt med en potentiel kunde der ikke før har haft kontakt med virksomheden, giver mødebookeren muligheden for at udvide virksomhedens kundekreds.

Her på mødebookingpriser.dk kan du få op til 4 skræddersyede tilbud på mødebooking til din virksomhed. Denne service er 100% gratis og uforpligtende.

Bestil tilbud her! Det tager kun 1 minut

Fordele ved mødebooking

Sparring med din mødebooker i København

Din mødebooker er den første der har kontakt med den potentielle kunde og får i mange tilfælde værdifuld information fra kunden, som hvad kunden forventer af mødet og hvilke behov kunden har. Informationen mødebookeren modtager fra kunden kan hjælpe sælgerne til at forberede sig på mødet og hjælpe med at bruge de rette salgsargumenter til at få salget gennem. Denne information kan også bruges til at optimere produkter og ydelser alt efter hvad kunderne har behov for. Det vil derfor anbefales at man udnytter denne mulighed ved at sparre med mødebookeren i ny og næ.

Tilpas salgsvolumen

For virksomheder er det tit en realitet at alle måneder ikke har lige høje salgsresultater. Dette kan være et problem da virksomheden stadig har faste omkostninger at betale. Gennem mødebooking kan man skrue op for møder de måneder der er lidt sløve. På denne måde kan man til en vis grad hæve salget.

Professionel mødebooking

Det kræver træning og erfaring at blive en effektiv mødebooker, det kræver at man kender de forskellige brancher og hvilke teknikker der skal bruges på markedet. Det er derfor en fordel at gøre brug af en mødebooker med træning og erfaring, de vil til hver en tid være mere effektive.

Vækst i virksomheden

Det er vigtigt at have en erfaren mødebooker, for at undgå at virksomheden bruger penge på spildte ressourcer. I Stedet for at bruge ressourcer som ikke er nødvendige, kan det betale sig at betale for en professionel mødebooker. En mødebooker er effektiv og kan få et godt resultat ud af mindre ressourcer end en medarbejder uden denne træning og erfaring.  

Hvad koster mødebooking i København?

Marked

Dit marked har en stor inflydelse på mødebookingen og på prisen, da der er stor forskel på om du eksempelvis vil sælge forsikringer til en privatperson eller om du vil sælge en omfattende hjemmeside løsning til en virksomhed. For mødebookeren vil der altid være forskel på barrierende og på antallet af arbejdstimer der skal lægges i, alt efter hvilket marked du er på.   

Målgruppe

Hvor stort et område du vil ud til, påvirker din mødebooking da der er forskel på om man vil ud til en lille lokal by eller om man vil ramme store dele af Danmark. Den indledende analyse vil til hver en tid være mere omfattende hvis man vil ud til et stort område, dog kan det betale sig hvis man har et produkt der passer til en stor målgruppe.

Længden af samarbejde

Længden af samarbejdet afhænger både af branchen og målgruppen. Har man et niche produkt kan det tage længere tid at analysere for mødebookeren, men målgruppe kan også være mindre, det kan derfor være svært at definere hvor lang en god mødebooking kampagne skal være da det er individuelt for hver virksomhed. På normal vis vil en lang kampagne være dyrer end en kort kampagne, men man vil i nogle tilfælde få mere ud af en lang kampagne da den indledende analyse ikke fylder lige så meget af den samlede kampagne, hvilket den gør ved en kort kampagne.

Konkurrence

Der vil altid være en naturlig konkurrence på markedet og det kan derfor være en god ide at indsamle tilbud fra mere end én mødebooking virksomhed for at få den bedste løsning til den bedste pris. På MødebookingPriser.dk tilbyder vi dig op til fire tilbud fra vores samarbejdspartnere. Tilbuddene er gratis og uforpligtende for dig.

Få mest muligt ud af din mødebooking i København

Betaling

Måden du vælger at betale for din mødebooking i København påvirker hvilke møder du vil modtage fra mødebookeren. Vælger du eksempelvis at betale no cure no pay, hvor du kun betaler for de møder der ender i et salg, vil dette konceptet i højere grad give dig møder i en bedre kvalitet, men færre  møder. Vælger du derimod at betale pr. møde vil du modtage mange møder, men af en lavere kvalitet. Det er derfor vigtigt at du vælger hvilken betalingsform der vil passe din virksomhed og dine sælgere bedst.

Værdier

Mange har det svært med at outsource afdelinger af deres virksomhed grundet følelsen af mangel på kontrol. Ved mødebooking kan der gøres noget ved dette, som også vil gavne mødebookerne så de kan performe bedre. Det kan gøres ved at sætte mødebookeren ind i virksomhedens værdier og give mødebookeren muligheden for at identificere sig med virksomheden. At have sparring med mødebookeren fra tid til anden vil også understøtte dette, så det ikke føles som en outsourcing, men derimod en kontrolleret forlængelse af virksomheden.

Salgsvolumen

Nogle virksomheder har for det meste enkelte måneder med lavere salg end andre, dette kan mødebooking i København være med til at ændre på. Til en vis grad kan man skrue op for møderne i de sløve måneder og på den måde hæve salget. Dette er en god alternativ måde at lave sæsonudligning på.