Mødebooking no cure no pay
Sammenlign priser på mødebooking no cure no pay
Mødebooking er en rigtig effektiv måde hvorpå virksomheder kan møde nye, potentielle kunder, som de ellers ikke ville være kommet i kontakt med. Man kan både stå for mødebooking selv internt i virksomheden, eller man kan få et eksternt firma til at stå for det. Der er selvfølgelig udgifter forbundet med begge former for mødebooking, og prisen afhænger selvfølgelig fuldstændig af, hvordan I griber jeres mødebooking an, og hvilken betalingsmetode I gør brug af.
Hvad er mødebooking?
Mødebooking foregår, når du har en ansat til at sidde og ringe ud og aftale møder med nye, potentielle kunder. Som sagt kan man både have en mødebooker siddende i virksomheden, eller man kan hyre et eksternt mødebooking- eller telemarketingfirma, som står for al jeres mødebooking.
Ofte er pengene givet meget bedre ud, hvis I hyrer en professionel mødebooker til at stå for jeres mødebooking, da denne ofte har gennemgået en grundig træning og uddannelse, og altså er perfekt på feltet. Mødebookeren er jeres nye kunders første møde med jer som virksomhed, og det er derfor vigtigt, at I har en tillidsvækkende og professionel mødebooker, som lokker kunder til frem for at skræmme dem væk.
Hvad er mødebooking no cure no pay?
Mødebooking no cure no pay er en meget populær måde at skaffe nye kunder på, da man ved mødebooking no cure no pay kun betaler for det enkelte vellykkede møde, fremfor for eksempel med timeløn eller løn pr. indgået møde. No cure no pay-konceptet er meget populært, især fordi man ikke betaler for mere end hvad man får, og mødebooking no cure no pay bruges især i længere mødebooking-kampagner, hvor man har et længerevarende forhold med sin mødebooker.
Hvorvidt mødet bliver betragtet som værende “vellykket”, er noget der er op til både dig og mødebookeren, da I aftaler definitionen på et vellykket møde, når samarbejdsaftalen indgås. Det er vigtigt, at I begge ved, hvad jeres mødebooking no cure no pay indbefatter, før I begynder samarbejdet, så I ikke kommer i klammerier over økonomiske spørgsmål og samarbejdet bliver utilfredsstillende for jer begge. Hvis du sørger for, at jeres bookede salgsmøder er målbare og skal leve op til visse kriterier, så sikrer du dig, at du kun betaler for kvalitet og ikke risikerer at betale for dårligt arbejde.
Her på mødebookingpriser.dk kan du få op til 4 skræddersyede tilbud på mødebooking til din virksomhed. Denne service er 100% gratis og uforpligtende.
Hvad koster mødebooking no cure no pay?
Prisen på mødebooking no cure no pay varierer fra 1.500 - 5.000 kr. Den endelige pris afhænger af en lang række faktorer. Disse faktorer er bl.a. hvilket marked du befinder dig på, om du har gode kundereferencer, produktets kompleksitet og om det er nemt at nå beslutningstageren.
Lav pris | Høj pris |
---|---|
Kendt og velanset brand | Ny og ukendt virksomhed |
Flere store kundereferencer | Få eller små tidligere kunder |
Simpelt produkt/ydelse | Komplekst produkt/ydelse |
Stort marked | Lille marked |
Lav konkurrence | Høj konkurrence |
1.500 - 2.500 kr. pr. møde | 2.500 - 5.000 kr. pr. møde |
Hvis du er interesseret i at høre en potentiel pris på mødebooking no cure no pay, er du mere end velkommen til at udfylde formularen øverst på siden, så sørger vi for, at du modtager flere skræddersyede tilbud på mødebooking no cure no pay, fra relevante leverandører.
Her på mødebookingpriser.dk kan du få op til 4 skræddersyede tilbud på mødebooking til din virksomhed. Denne service er 100% gratis og uforpligtende.
Udfyld formularen på bare 1 minut
Definer dine krav til mødebooking no cure no pay
Når du vælger at outsource din mødebooking til et eksternt mødebooking- eller telemarketingfirma, så er det vigtigt, at du har det godt med din nye mødebooker. Din mødebooker er som sagt dine kunders første møde med dig som virksomhed, og det er derfor vigtigt, at I har matchende værdier og at din mødebooker kan repræsentere dig på en tilfredsstillende måde.
For at din nye mødebooker kan arbejde for dig og leve op til dine krav for mødebooking no cure no pay, er det rigtig vigtigt, at I sammen forventningsafstemmer omkring den kommende mødebookingkampagne. Husk at I skal samarbejde i lang tid, og at både I og jeres kunder skal finde jeres mødebooker tillidsvækkende og rar.
Der er dog nogle helt specifikke ting som I skal overveje, før I hyrer en mødebooker til mødebooking no cure no pay:
-
Hvad er jeres forventninger til den kommende mødebooking no cure no pay?
-
Hvilke krav og kriterier skal salgsmøderne opfylde, for at reglerne for jeres mødebooking no cure no pay opfyldes?
-
Hvordan vil I honorerer jeres mødebooker, og vil I overhovedet bruge mødebooking no cure no pay?
Hvis ikke du afklarer disse spørgsmål før samarbejdet indgås, risikerer du at bruge en masse penge på umålbare møder, som ikke giver dig nogen værdi. Hvis du i stedet for mødebooking no cure no pay vælger en betalingsordning der udelukkende inkluderer timeløn, risikerer du også at bruge unødvendigt mange penge, uden at få nogle ordentlige møder ud af det. Med timeløn er din mødebooker måske ikke lige så motiveret til at skaffe gode møder, som hvis han blev honoreret i forhold til mødebooking no cure no pay.
Fokus på mødekvalitet
Hvis din mødebooker betales via mødebooking no cure no pay, lægger det et ekstra pres på mødebookeren for at skaffe nogle gode og værdifulde møder. Vedkommendes indtjening afhænger jo totalt af, at I som virksomhed får en masse værdi ud af mødebookerens arbejde, hvilket kræver at denne udfører en effektiv og seriøs mødebookingkampagne.
Dette kræver naturligvis en masse forarbejde i form af analyser af jer som virksomhed, jeres produkter og jeres kundesegment, så mødebookeren ved, hvad han sælger og hvem han skal sælge til. Hvis han går ind til dette arbejde, uden at have udført det krævede forarbejde, kan han ikke forvente at mødebookingen går som forventet, og han tjener derfor ingenting, hvis han honoreres i forhold til mødebooking no cure no pay.
At arbejde med mødebooking no cure no pay sikrer altså, at I som virksomhed kun får møder af høj kvalitet, og hvor der er stor mulighed for, at I kan sælge jeres produkt. Mødebookeren indkalder nemlig kun potentielle kunder til møde, hvis han virkelig tror, at mødet bliver vellykket. Ellers spilder han bare sin egen, jeres og den potentielle kundes tid, samtidig med at han selv intet tjener.
Derudover skal I heller ikke betale for useriøse eller aflyste møder, da disse på ingen måde tilfører jer nogen merværdi, eller lever op til kravene for et succesfuldt møde i forhold til jeres mødebooking no cure no pay.
Udfyld formularen på bare 1 minut